عاشقانه

adabi

باتري سامسونگ S4

باتري سامسونگ S4 مجهز به يك دوربين 13 مگاپيكسلي با فلش LED و لنز با F2.2 است. پيش از اين در يك مقاله مفصل به مقايسه دوربين‌ پرچمداران مختلف از جمله گلكسي اس 4، وان، اپتيموس جي، لوميا 920 و آيفون 5 پرداختيم و كاربران زوميت در اغلب شرايط كيفيت تصاوير گرفته شده با اس 4 را در سطح بالاتري نسبت با باقي تلفن‌ها دانستند. اغلب تلفن‌هاي هوشمند امروزي مجهز به سنسور 13 مگاپيكسلي هستند، اما بخشي كه كيفيت عكس‌هاي گرفته شده با S4 را نسبت به باقي تلفن‌ها متمايز مي‌كند، باتري سامسونگ S4 الگوريتم‌هاي پيچيده پردازش تصوير است كه سامسونگ به خوبي توانسته از پس آنها برآيد. باتري S4 رنگ‌ها را دقيق و طبيعي ذخيره مي‌كند و به لطف رزولوشن بالاي آن جزئيات تصوير به خوبي حفظ مي‌شوند.

باتري سامسونگ S4 درست زماني كه اچ‌تي‌سي به سمت مگاپيكسل‌هاي پايين‌تر و پيكسل‌هاي درشت‌تر گرايش پيدا كرده و سعي در جا انداختن فناوري اولتراپيكسل دارد، باتري سامسونگ S4 در خلاف جهت حركت مي‌كند و با افزايش پيكسل‌ها سعي در بهبود كيفيت تصوير دارد. ما اين دو تلفن را در شرايط مختلف مورد مقايسه قرار داديم و نتيجه مقايسه نيز در اكثر شرايط به سود S4 به پايان رسيد. تنها جايي كه دوربين وان كيفيت بهتري را ارائه مي‌دهد در محيط‌هاي كم نور و تاريك است. در محيط‌هاي تاريك كيفيت عكس‌هاي گرفته شده با S4 حتي زماني كه دوربين در حالت Night Mode تنظيم مي‌شود، پايين است و عكس‌هاي گرفته شده داراي نويز بسيار زيادي هستند. باتري موبايل در حال حاضر بهترين‌ تلفن‌ها در عكس و فيلم برداري در نور كم، لوميا 920 و اچ تي سي وان هستند، اما هيچ كدام از اين دو دوربين در عكس برداري در نور معمولي قادر به رقابت با S4 نمي‌باشند.

به زودي كليه تصاوير گرفته شده با S4 را با رزولوشن واقعي در شبكه فليكر آپلود خواهيم كرد.

البته اين همه ماجرا نيست و سامسونگ تنها به كيفيت عكس برداري بسنده نكرده است. اين كمپاني كره‌اي نرم افزار دوربين را نيز بطور كامل متحول نموده و در نرم افزار جديد دوربين علاوه بر تغييرات مربوط به رابط كاربري قابليت‌هاي تازه‌اي اضافه كرده است. سامسونگ تمام تلاش خود را بكار گرفته تا تمام قابليت‌هايي را كه تا به حال در پرچمداران مختلف مشاهده كرده‌ايم، يكجا جمع كند. در گلكسي اس 4 به راحتي قادر خواهيد بود باتري گوشي تا عكس گرفته شده را به اشكال مختلف تغيير داده، ويرايش كنيد و يا عكس‌هاي تركيبي جالبي خلق كنيد.

باتري گوشي سامسونگ حالت‌هاي مختلفي را در نرم افزار دوربين S4 اضافه نموده تا كاربر با استفاده از آنها بتواند در شرايط گوناگون تصاوير بهتري را ذخيره كند. مثلا حالت Night Mode براي عكاسي در نور كم و افزايش وضوح و روشنايي تصاوير، حالت Sports براي عكس برداري با حداكثر سرعت شاتر براي عكس برداري از سوژه هاي سريع و مسابقات ورزشي ، حالت پانوراما، حالت Beauty Face براي عكس برداري پرتره، حالت Best Photo كه چندين عكس پشت سرهم از يك سوژه گرفته مي‌شود و بهترين آنها پيشنهاد مي‌گردد يا عكس برداري HDR كه همگي با كاركرد آن آشنا هستيد. باتري موبايل اين قابليت ها تقريبا در ديگر تلفن‌هاي هوشمند نيز وجود دارند، اما در S4، چند قابليت جذاب ديگر نيز گنجانده شده است.

باتري سامسونگ S4

 


برچسب: باتري، سامسونگ، S4،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۳۶ توسط:ali موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی